Chefclub

Nevaříme z vody

Chefclub zajišťujeme kompletní správu sociálních médií. To zahrnuje jak měsíční správu profilu s téměř 48 000 fanouškovskou základnou (včetně community managmentu), tak pravidelné branbuildingové kampaně či speciální produktové akce. Ano, je to náročné, ale Chefclub je naše srdcovka. Protože láska přece prochází žaludkem. Vaření máme moc rádi, a ještě raději jíme. Aktuální produktovou kampaň zaměřenou na zvýšení prodeje grilovacích omáček a marinád si vyloženě užíváme. Všechny produkty jsme velice odpovědně ochutnali a otestovali. Museli jsme přece vědět, co „prodáváme“. Nejsme žádná béčka a nevaříme z vody.

  • CONTENT
  • FACEBOOK
  • BUSINESS MANAGER
  • PPC
  • STRATEGY
  • RESEARCH
  • COPYWRITING
  • VIDEO
  • ANIMATION
  • WEB DEVELOPMENT
  • TEAM MANAGEMENT
  • SPECIAL FOCUS
  • GRAPHICS

O PROJEKTU

Pod záštitou profíků

Klient potřeboval zvýšit objem prodeje řady grilovacích omáček a marinád. Problém byl, že Chefclub své výrobky distribuuje pouze přes vybrané velkoobchody s potravinami. Bylo tedy potřeba efektivně zacílit na vybrané publikum, a co možno nejvíce mu zjednodušit cestu ke koupit omáčky či marinády. Ideálně na tři kliknutí. Hlavní směr komunikace byl cílený na profesionální kuchaře. Právě těm je určena celá produktová řada Chefclubu . Není to o použití polotvarů, výrobky mají deklarovanou vysokou úroveň kvality a navíc: s Chefclubem spolupracuje i Národní tým kuchařů a cukrářů AKC ČR. A ti by si rozhodně něco takového do kuchyně nespustili. A pokud ano, bylo by to na souboj nože proti noži.

REAKCE

Kdo nesoutěží, není kuchař

Claim celé kampaně tak byl: „dopřejte svým zákazníkům jedinečný chuťový prožitek“. Každá z omáček měla svůj vizuál spojený se soutěží, ve které kuchaři postovali pokrmy s použitím oné klíčové omáčky. Každá měla 14 dní na to, zaujmout publikum složené z profesionálních kuchařů. Výhrou byly sice drobné dárky od Chefclub, o to větší radost jsme měli z počtu sdílených fotografií a kladných reakcí.
Jsme zkrátka národ gurmetů a ještě raději soutěžíme.

VÝSLEDKY

Recept na úspěch

Upřímně: polovina úspěchu celé kampaně byla jistá v okamžiku zadání. Lidé a hlavně profi kuchaři milují dobré jídlo. A ještě raději si svou práci usnadní, když to jde. Takže spojení kvalitní omáčky, fotografie hamburgeru vyššího než naše sebevědomí o úspěšnosti celé akce a výzva k soutěži – to je recept na úspěch. Počet příspěvků pod jednotlivými produkty stoupal každým dnem. Jak by ne: každý kuchař si rád polechtá své ego fotografií svého výtvoru. Během 14 dní se počet konverzí u první z omáček zvedl o 1 000 akcí z nichž téměř jedna třetina tvořila přímou CTA akci „Objednat“.

1000

konverzí za 14 dní

30%

nárůst objednávek