BIBBY

Zdání klame

Peníze vládnou světu. Tak to prostě je. Své o tom ví i Bibby Financial Services. Když jsme k nim poprvé přišli, očekávali jsme něco ve stylu „Vlk z Wall Street“. Víte jak: lidé koupající se v bankovkách, chaos a zmatek. Chyba lávky. Tahle parta poskytující provozní finance více než 10 000 firmám ve více než 13 zemích světa, si zakládá na kamarádském přístupu. Jejich přáním bylo zvýšení povědomí a konverzí ve formě konkrétních relevantních poptávek na jejich služby.

  • STRATEGY
  • SEO
  • CREATIVITY
  • SYNERGY
  • GOOGLE ADWORDS
  • SEARCH
  • DISPLAY
  • REMARKETING
  • LOOKALIKE
  • FACEBOOK
  • LINKEDIN
  • CONTENT
  • CAMPAIGN
  • VIDEO
  • POSTS

O PROJEKTU

Dejte nám půl roku a změníme vám život

V Bibby financial services řešili pikantní problém: návštěvnost webu sice stoupala, ale negenerovala žádné relevantní konverze, tedy konkrétní obchodní výsledky. Bylo potřeba předělat celý styl a plán komunikace. Protože, co si budeme povídat, poskytování finančních služeb nemá v České republice zrovna valné mínění. Žádné prázdné fráze a sliby chyby jako v reklamě na hypotéku. Vytvořili jsme tedy fahrplan, který šlape jako stroj v bankovním trezoru ve Švýcarsku.

REAKCE

Hrnečku dost!

Už dva měsíce po spuštění kampaně se začaly dít věci. Návštěvnost webu i kliky se výrazně snížily, ale všechny ostatní parametry začaly růst. A to raketovým tempem. Obchodní oddělení (to samé, které nás uvítalo na začátku akce) se sice topilo v papírech, ale s objednávkami. Připomnělo nám to pohádku „Hrnečku dost!“.

VÝSLEDKY

Za odměnu

A pohádka pokračovala, vlastně stále frčí. Konkrétní relevantní poptávky se celkově zvýšily o neuvěřitelných 400 % a přitom celkové náklady na nákup online prostoru poklesly o 30 % . Z půlroční spolupráce se stala přátelská dohoda, která trvá už tři roky. Do Bibby se rádi vracíme. Už tam nejezdíme za „klientem“, ale za partnerem. Kromě toho jim také pomáháme se sociálními médii napříč platformami, off-line reklamou či vypracováním případových studií, naposledy o důsledcích Brexitu pro Českou republiku. Tenhle klient, ten je za odměnu. A vůbec by nevadilo, kdyby místo penězi platil třeba bonboniérami, kterou u nich vždycky dostaneme na cestu.

více než

400%

nárůst relevantních konverzí
/ žádostí o finanční služby

více než

30%

úspora nákladů