Medtronic

Čtyři a půl minuty

Co všechno stihnete za čtyři a půl minuty? Aktivnější jedinci klidně připravit rychlou svačinu, ti pomalejší alespoň zalít čaj vodou. Lidé postižení mozkovou mrtvicí mají přesně tolik času na to, aby rozpoznali tři základní projevy této nemoci a mohli včas reagovat. Pod záštitou Medtronic Czechia vznikla unikátní kampaň Čas je mozek, která má ušlechtilý cíl.

  • VIDEO
  • ANIMATION
  • WEB DESIGN
  • PROGRAMMING
  • COPYWRITING
  • RESEARCH
  • STRATEGY
  • CREATIVITY
  • ILLUSTRATION
  • GRAPHICS
  • SEARCH
  • DISPLAY
  • LOOKALIKE
  • ONLINE
  • OFFLINE

O PROJEKTU

Paradox: chceme nižší čísla

Tohle nám dávalo smysl už od samého začátku. Čísla mluví jasně: mozková mrtvice je druhou nejčastější příčinou smrti. Ročně postihne až 50 000 lidí. Každý den v jejím důsledku zemře 28 pacientů. Více než 80 % případů lze předejít prevencí. Více než 70 % Čechů nepozná příznaky mrtvice.

Edukační kampaň Čas je mozek, se zadavatelem Medtronic Czechia, má za učit širokou veřejnost, jak rozpoznat příznaky mrtvice a jak adekvátně reagovat. A to jak na české, tak na slovenské mutaci webu. O tom, zda se člověk zasažený mrtvicí vyléčí úplně, nebo zůstane nehybný, či dokonce zemře, totiž rozhoduje především čas. Po propuknutí příznaků nemoci má člověk jen čtyři a půl, maximálně šest hodin k započetí léčby. Zapojili jsme tedy naše i naše mozky a vytvořili edukační videa, bannery a PPCka. Tentokrát totiž chceme mnohem nižší čísla nemocných, za to vyšší čísla lidí zapojených do kampaně.

REAKCE

Jednoduché na zapamatování

Pro edukační kampaň Čas je mozek jsme vytvořili videa, která běží na Youtube, webech www.casjemozek.cz a https://www.casjemozog.sk/ a Facebooku obou jazykových mutací. Právě sdílení a šíření mezi veřejností je prvotním cílem této kampaně. Na stejnou linku jsme pak navlékli i bannery. Díky jednoduchému designu, srozumitelnosti a hodnotě předané informace věříme, že povědomí o mozkové mrtvici poroste rychlostí blesku.

VÝSLEDKY

Trojka, která pomáhá

Tato kampaň má jiné než konverzní cíle. Nejde o vyplnění dotazníku nebo zvýšení počtu objednávek v e-shopu. Primárně má zaujmout a být natolik zapamatovatelná, aby v případě nastalé situace pomohla zachránit život. Nicméně jsme zatím dosáhli na téměř 55 000 zobrazení obou stránek, z toho necelá polovina tvořila noví uživatelé.

 

Podle reakcí lidí, kteří se do akce Čas je mozek zapojili, vidíme, že tento pozitivní trend stále stoupá. Tři jednoduchá pravidla, podle kterých poznáte nastávající mozkovou mrtvici zná stále více lidí. Vybavíte si je i vy? Nápovědu naleznete zde: www.casjemozek.cz a www.casjemozog.sk

54 409

zobrazení

27 304

Návštěv

20 805

nových uživatelů